5 Ağustos 2011 Cuma

gelecek kaygısı

 

Gelecek kaygısı,kimin yok ki diyebiliriz.Gençlerimizde ,çocuklarımız da ise bu daha  fazla ,kaygı ve streste birleşince mutsuz,kaygılı bir gençlik yetişiyor.
      Oğlumun SBS sonuçlarına bakarken onun gözlerindeki tedirginliğini görünce çok üzüldüm.Anne ben iyi bir liseye giremezsem okuyamazsam diye korkuyorum demesi beni çok üzdü.Küçük yaşta çocuklarımızın bu şekilde gelecek kaygısı yaşamaları ruh sağlıklarını etkiliyor.İleride büyüyüp  bir birey oldukların da üstlerine  yüklenen sorumlulukları ile başa çıkabilmeleri için mutlu bir çocukluk geçirmeliler.
    Sürekli her yıl değişen eğitim sistemimizin kanayan yaranın durmaması gibi tekrarlayan problemlerin çözülememesi ,bundan en çok etkilenen çocuklarımız. Unutmayalım geleceğimiz çocuklarımızdır .
     En zor yetişen canlı insandır yemek ,barınma eğitim ve iş biz insanların o kadar çok düşünmesi gereken konuları var ama çözümü olmayan konular değil yeter ki isteyelim ,çözümü olmayan problem yoktur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder