20 Ağustos 2011 Cumartesi

Boş oturmak bana iyi gelmiyor:)

 Sıcak günler yavaş yavaş yerini serin havalara bırakıyor;Sonbahar mevsimi kendini göstermeye başladı ,soğukla aram hiç iyi olmamıştır ama sıcağı da sevmem.İnsan oğlu hiç bir şeyden  memnun kalmayız:) nankör dediğinizi duyar gibiyim ,baharı ,sonbaharı çok severim ,hava ne sıcak ne soğuk.Dört mevsim yaşadığımız bir iklime sahip olan ülkemizin bu yıl ki havanın artık 4 mevsimi unutun der gibi bir mesajı vardı sanki.İklim değişikliği bizlerin bünyesine de pek iyi gelmediği de açık ,
   Dünyanın dönme hızının binlerce yıldır SR'nın 7.8 devirde döndüğü ,fakat 1980 yılından beri artmakta olduğunu ,bugünkü değeri yaklaşık 12 devire ulaştığıve 13. devire ulaştığında duracağını söyleyen bilim adamları.

buradhttp://www.hayalayaz.com/forum/archive/index.php/t-2702.htmla ayrıntısı var:Bunu okuyunca ,artık ne zaman olur durur dünya tersten dönünce bizlere ne olur bilmiyorum.Ama yıllardır şu dünyayı yok oluşunu bir türlü bilen çıkmadı kıyamet koptu diyelim ben söylemiştim demesi için yaşaması gerekiyor o da mümkün değil.Laf çok konuşuyorlar bırakın top yekün yok olacaksa olsun ,acaba Amerika kurtarma kapsülü geliştirdi mi aklıma gelmiyor değil 2o12 filmini izleyince bir hafta yolların yarılıp her şeyi içine çekme sahnesini gözümün önünden gitmeyişini hatırlıyorum.Bende bugün yapacak bir iş bulamadım bu saçma şeyleri yazdım işte ......Havadan oluyor her şeyin suçlusu havalar:)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder