14 Aralık 2011 Çarşamba

Hobilerimiz

      Hobiniz nedir? Sık sorulan sorulardır, kişinin kendisini mutlu ettiği ve boş vakitlerinde kendisi ile yalnız kaldığı zaman olarak nitelendirdiğim bir kavramdır.
Kitap okumak, müzik dinlemek, farklı el işleri ile ilgilenmek diye sayabiliriz..
   Peki kaç kişi sevdiği bir işi yapmak için kendisine vakit ayırıyor yada kendisini mutlu edecek bir uğraşı yapıyor yada bulmakta zorlanıyor..Zorlanıyor dedim çünkü hoby olarak bir şey ile uğraşmak için, insanın öncelikle  yeteneğini ve kendisini tanıması gerekir.. ben bunu yaparım diyebilmeli, yaparken hem zevk almalı, devamını getirebilmeli...
    Ülkemizde ise bu ciddi bir problem diyorum ister erkek ister kadın olsun vaktini nasıl değerlendireceğini bilemiyor  ve bir de maddi boyutu var bu işin bu yüzden de vazgeçen çok insan oluyor..
        Kanımca küçük işler de yapabiliriz özellikle hanımlar farklı fikirlerin sunulduğu bloglar dergiler ile kendinize ait bir uğraş bulabilirsiniz:) Bizim hanımlarımız çok yetenekli dantel ,iğne, oyaları, dikiş, nakış vb el emeği isteyen işlerde mükemmel derecede başarılılar ve evinde boş oturan ev hanımı bulamazsınız:) El emeği ile yapılan her ne ise çok değerlidir bu yüzden yaptıklarınızı hafife almayın derim.Farklılık yaratmak kişinin kendi elindedir neden mi bunu söyledim,
     Sürekli ne yapıyorsun diye soranlara kendimce bir şeyler yapıyorum ve bununla mutlu oluyorum ve paylaşıyorum diyorum . Blog sayfamı ve dostlarımı bu yüzden çok seviyorum aynı sıcak düşüncede paylaşımcı insanları tanıdığım için de dünyanın en şanslı insanıyım diyorum:))
     
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder